Teljes körû kreatív és grafikai tervezés, kivitelezés

Kreatív kommunikáció és marketing:
Felkeltjük az érdeklődést és megteremtjük a bizalmat az adott termék, szolgáltatás, vagy rendezvény iránt. Nagyon fontos, hogy a látvány és a kommunikáció kézen fogva, harmóniában, közösen és egymást erősítve, tévedhetetlen profizmussal törjön fel a célcsoport célzott megnyerésére. Nem mindegy mit, kinek, hogyan reklámozunk. Mi először vizsgálunk, elemzünk, és csak ezek után építünk: projekt tervet, sajtóközleményt és marketing szövegstratégiát.Meggyőződésünk, hogy ez a szemléletmód egy sikeres üzlet kivitelezéséhez vagy termékbevezetéshez, emlékezetes rendezvényhez vagy ütős kampányhoz nélkülözhetetlen.

Kampány, rendezvény:
A rendezvények színvonalas tartalma mellett nagyon fontosnak tartjuk az azt hordozó vizuális egységet. Lényeges az első pozitív impresszió, ami végigkövethető a rendezvény marketing kampányában, majd a helyszínen is. A tartalom mellett a professzionális vizuális megoldásaink teljes körű egysége garantált sikert biztosít.

Kiállítás:
Az állandó-, időszaki-, vándorkiállítások és kiállítási standok tervezésénél már az alapoktól fontosnak tartjuk a precizitást, a pontos tervezést. A maximális szakértelem és gondosság mind olyan tényezők, amelyek elengedhetetlenek egy kiállítás tervezésénél. A méretezést, alaprajzkészítést követően látványterveket, belsőépítészeti terveket dolgozunk ki, majd a kiállítás installációjának, tipográfiájának, szín és arányrendszerének, vezérgrafikai elemeinek tervezése következik. A kiállítási tartalmat mindig átlátható, egyedi, igényes grafikai világban mutatjuk be. Korszerű és színvonalas kiállításaink installációit, azok marketing kampányait, kiadványait, multimédiás egységeit a kompromisszumok nélküli siker koronázza.

Web:
Bemutatni, megismertetni, szolgáltatást nyújtani az interneten, sokan ezzel a szándékkal fordulnak hozzánk. A mi feladatunk, hogy ügyfeleink szolgáltatásait, termékeit vonzóbbá tegyük. Ez így egyszerűnek tűnhet, de számos design-nal kapcsolatos és technikai megoldást, tényezőt kell összhangba hozni ahhoz, hogy a végeredmény naprakész, megnyerő, jól kezelhető online felület legyen. A lenyűgöző grafikai világ kialakítása, a használhatóság, praktikusság, gyorsaság, hatékonyság mind nagyon fontos kompozíciós elemek.

Kiadvány:
A jó kiadványtervezés alapja, hogy az információt érthetővé, élvezhetővé tegyük. Alkalmazkodni kell a tartalomhoz, a célcsoporthoz, mindenekelőtt alaposan meg kell ismerkedni az alapvető információval. A formát, méretet, grafikai világot a konkrét üzenet alapján alakítjuk ki. Exkluzív könyvek, magazinok, kis kiadványok mutatják egyértelműen professzionális hozzáértésünket, türelmünket és alázatunkat az adott kiadvány iránt.

Logó, arculat:
Az egyedi arculat elengedhetetlen egy sikerorientált cég, intézmény, termék bevezetésénél, újra pozicionálásánál. Hatékony terveink közvetítik az üzenetet, megteremtik a bizalmat.

Illusztráció:
A pontos szakmaiság igazolásához elengedhetetlen egy kifogástalan minőségű és kidolgozottságú infografika készítése. A befogadó környezet legyen akár kiadvány, kiállítás, vagy elektronikus anyag, az illusztrációt kellő gondossággal az arculati elemekhez és színekhez alkalmazkodó, azokat erősítő vizuális világban készítjük el. A kiegészítő, dizájn elemként alkalmazott rajzok, grafikák hatásos marketing elemként csábítják a célközönséget az adott szolgáltatás, termék irányába. Az általunk készített piktogramok, térképek, útbaigazítótáblák navigálnak sikeresen számos épületben, kiállításon, weboldalon. Ezen egyszerűnek tűnő, sokat használt grafikai elemek készítésénél az arányok és színkódok helyes és szabályos alkalmazása elengedhetetlen.

3D:
A 21. század alapkövetelménye, hogy virtuális térben is megformáljuk azokat az elképzeléseket, amelyek még csak gondolati síkon mozognak. Legyen az üzenet akár egy épület belsőépítészeti kialakítása, kiállítás látványterve, vagy egy termék csomagolása – új dimenziókban láttatni, fényekkel, textúrákkal megfelelő hangulatot teremtve, több látószögből bemutatni segítség a befogadáshoz és az adott téma megértéshez. A 3D technikával közvetített, bemutatott elképzelések sohasem maradnak háttérben, magukért beszélnek, könnyen értelmezhető, előre mutató, emlékezetes expressziók.